דקים, מחסן עצים, פרגולות

סוגי הדקים השונים המוצעים לנו כיום

בשנים האחרונות הפכו הדקים לאחד מפתרונות הריצוף הפופולאריים ביותר. אפשר למצוא אותם בסגנונות שונים ובגוונים שונים והם מוצעים בטווח רחב של מחירים. מכיוון שלרבים חשוב ליהנות מגינה או ממרפסת מושקעת, הכוללת לא רק כסאות נוח או ריהוט גן אלומיניום או עץ, אלא גם דק מושקע, מציעות החברות, המתמחות בכך שלל של פתרונות.

הנה סוגי הדקים השונים הקיימים בשוק:

דקים מעץ

בדומה לתחום ריהוט הגן, המציע לנו מגוון של כסאות נוח ופתרונות רבים למרפסת או לגן, אפשר למצוא גם סוגים שונים של דקים, המתאימים למרפסת או לחצר. הסוג הראשון הם הדקים, העשויים מעץ טבעי. דקים מעץ האורן נחשבים לפופולאריים מאד, ולו בזכות המחיר הזול שלהם, בהשוואה לדקים העשויים מעץ אחר. מצד שני, מדובר בדקים שפחות מתאימים לחצר או למרפסת הישראלית, שכן הם אינם עמידים כל כך בחום הישראלי. לעומתם, דק העשוי מעץ האיפאה, נחשב לאיכותי הרבה יותר וגם עמיד מאד. דקים אלה מגיעים אלינו מברזיל ונחשבים ליקרים במיוחד. מי שבוחר למשל לשלב אותם בחצר שלו, כדאי לו לבחור ריהוט גן אלומיניום, המשתלב באופן מושלם לצד סוג זה של דק. סוג נוסף של דקים מעץ, הם אלה העשויים מבמבו. דק במבו הינו דק רב שכבתי, בעל מראה עץ טבעי ויופי נהדר. הוא נחשב לידידותי לסביבה ובעל גוון ירקרק מיוחד.

דקים סינטטיים

אם אתם רוכשים כסאות נוח חדשים לגינה שלכם ומחפשים גם פתרון ריצוף זול וטוב, דקים סינטטיים יכולים להתאים לכם, לא פחות מהדקים הטבעיים. הדקים הסינטטיים המוצעים כיום בשוק הינם דקים עמידים וטובים, המחזיקים מעמד תקופה ארוכה ומתמודדים בהצלחה עם תנאי מזג האוויר שבארץ. דקים אלה עשויים מעץ ממוחזק ומפולימרים ומגיעים בגוונים שונים, המזכירים את מראה העץ הטבעי. מדובר בדקים שאינם מצריכים תחזוקה מיוחדת וגם עוזרים לשמור על איכות הסביבה. אין צורך לכרות עצים כדי לייצר אותם, אלא להשתמש בחומרים קיימים. מי שרוכש ריהוט גן אלומיניום בשילוב עם כסאות נוח העשויים מעץ, למשל, יכול לבחור באפשרות של דק סינטטי למרפסת או לחצר שלו, שילוב היוצר מראה נהדר ומיוחד מאד.

לסיכום

ניתן לראות שקיימים סוגים שונים של דקים, ממש כמו כסאות נוח וגם ריהוט גן אלומיניום. מומלץ לפנות לחברות המתמחות בתחום ולהיעזר בנציגיהן כדי לאתר את הפתרון המתאים ביותר ואת סוג הדק הנכון ביותר למרחב כולו. חשוב להקפיד על איכות וגם על רמת עמידות גבוהה.