מחסן עצים

מחסן עצים בירושלים

מבחר עצום – מחסן עצים בירושלים

מחסן עצים בירושלים יספק לכם את הדרוש לכם עבור בניה בעץ, בין אם אתה איש מקצוע, אמן היוצר בעץ, או לקוח פרטי המעוניין לבנות את מבנה העץ שלך בשיטת "עשה זאת בעצמך".

במחסן העצים תמצא מגוון עשיר של סוגי עצים: עץ גושני, בוק, ונוגה, דובדבן, אקלפטוס, מייפל, אורן, אלון, זית, ברוש, ועוד. העצים מגיעים במבחר מצבים: עצים שלא עברו כל חיתוך או עיבוד, אלא קיימים כמשטחי עץ; קורות עץ בגדלים ובחיתוכים שונים; פלקסבורד; לוחות לאמי; דקים; סוגי לבידים שונים; פלטות עץ; ועוד.

הסחורה במחסן העצים מיועדת למגוון מטרות: בניית רהיטים, גידור או הצללה, פרגולות, בתים ומבנים עץ, עץ לחיפוי פנימי, להתקנת גגות רעפים, ועוד.

בנוסף לעצים, מחסן עצים בירושלים מוכר ציוד רב ומגוון הקשור לעץ. כך, ניתן למצוא לכות וצבעים המיוחדים לעץ, ברגים, חומרי בניה וכלי עבודה שאינם רק עבור עץ, אביזרי פרזול, ועוד מגוון מוצרים המקלים על השימוש בעץ והמוסיפים לו.

ייעוץ מקצועי –מחסן עצים בירושלים

כמות הסחורה וגיוונה עשויים לבלבל את אלו שאינם מנוסים בתחום. לרשות הלקוחות מעמיד מחסן העצים אנשי מקצוע המספקים הדרכה. הם מייעצים כיצד להתאים את סוג העץ, צבעו, מצבו גודלו ורמת הגימור שלו, על פי המטרה לה מיועד העץ, שכן, לא כל עץ מתאים לכל מלאכה.

בעלי המקצוע מספקים גם הדרכה בנוגע לעיבוד עץ שאינו מעובד, תנאי האחסנה הרצויים, והם אף מתמצאים בבניה בעץ.

במספר מקומות, ניתן גם למצוא ייעוץ מקצועי אשר יבוא ויבנה בעבורכם את מחסן העצים. בירושלים, ניתן למצוא מספר אנשי מקצוע שכאלו. חשוב שתדעו כי אנחנו, יכולים לחבר אתכם למספר רב של אנשים מקצוע בכל התחומים, לרבות זה. העובדה כי אנו מנוסים בתחום ומיומנים, עזרה לנו ליצור קשרים אל מול מיטב בעלי המקצוע. מחסן עצים בירושלים קונים בדרך כלל אצלנו, שכן שמנו הולך לפנינו. הנכם מוזמנים לגלוש, או לבוא ולהתרשם בכוחות עצמכם. נוכחותכם בחנות שלנו, תהיה בגדר מחווה וכובד גדול בעבורנו. הנכם מוזמנים עוד היום.