פרגולות

פרגולות מחיר

מחירי פרגולות –

בקניית פרגולות מחיר הנו שיקול משמעותי. בקניית פרגולות מחיר הפרגולה משתנה מחברה לחברה, ומפריט לפריט. כדאי לבצע השוואת מחירים לפני קניית פרגולה. לפעמים פרגולה יקרה יותר שווה את ההשקעה, ועל כך, כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע.

ישנו מידע רב בתחום כיום, גם על גבי דפי האינטרנט. הקפידו לבדוק אצל מי אתם מבררים אודות המידע ומחירי הפרגולות השונים, שכן לא תמיד העומד מאחורי כתיבת המילים יודע במה מדובר. תמיד עדיף להתייעץ עם איש מקצוע המתעסק בתחום, וכי הוא מיומן ומנוסה בתחום עבודתו. כך, לעצותיו יהיה משקל רב יותר. מחירי פרגולות אינם השיקול היחיד שעליכם לברור כאשר אתם עומדים בפני רכישה, חשוב גם כי תבדקו אלמנטים נוספיפ, אליהם תיחשפו בעת ברירת המידע. צאו לדרך ובהצלחה.

מה משפיע על מחיר הפרגולה? 

המחיר מושפע מכמה פרמטרים.

ממה הפרגולה עשויה- חומר הגלם הינו מרכיב משמעותי בתקציב. ככל שמדובר בעץ איכותי יותר, כך המחיר יעלה בהתאם. יחד עם זאת, שווה להשקיע בפרגולה משובחת, ולא להזדקק לתיקונים או להחלפת הפרגולה.

השטח- סוג הקרקע עליה מצלה הפרגולה משפיע על המחיר: האם היא מותקנת בשטח פתוח, או שצמודה לבית. כאשר הקרקע איננה מרוצפת, לרוב יש תוספת מחיר למ"ר.

תחזוקה- פרגולה הדורשת פחות תחזוקה, מטבע הדברים חוסכת בעלויות. לדוגמה, פרגולות אלומיניום לא דורשות את הצביעה כנגד חלודה שדורשות פרגולות הברזל.

עיצובים- פרגולות בעלות עיצובים דקורטיביים ייחודיים, כגון לוחות זכוכית, עשויות להיות יקרות יותר.

עובי קורות העץ, וכיסוין- קיימים כיסויים שונים לעמודים התומכים בפרגולה, כגון: רשת עץ, קורות עץ דקות, במבוק דק או עבה, כיסוי רעפים, ועוד. כיסוי העמודים עשוי להעלות את המחיר במידה מסויימת על פי מ"ר.

פרגולה חשמלית- פרגולה חשמלית תעלה יותר לעומת פרגולה המופעלת ידנית. מנגד, היא מאפשרת שליטה בכמות האור והחום החודרים פנימה, וברמת ההצללה הרצויה.

פרמטרים נוספים- כמובן, המחיר ישתנה לפי רמות הגימור אותו מקבל המוצר.