פרגולות

פרגולות אלומיניום

פרגולה מודרנית – פרגולות אלומיניום

למרות שהאסוציאציה הראשונית לפרגולות הינה לרוב פרגולה מעץ, ישנן גם פרגולות אלומיניום. האלומיניום הינו חומר עמיד, חזק, והמספק תחושה מודרנית.

פרגולות אלומיניום מכילות תכונות רבות אליהן נפרט מטה מיד. פרגולות שכאלו, מתחילות להיות אופנתיות בקרב מעצבים רבים, בשלל מגוון שיקולים מנחים. פרגולות אלומיניום הן חכמות למדי, אפשר לווסתן לעבודה אוטומטית, כמו גם להתקינן בפשטות. על אף שמדובר במטלה לכאורה די פשוטה, אנא השאירו את מלאכת ההתקנה בידי מקצוענים. כך, תבטיחו כי הן יעבדו ויחיזקו מעמד לאורך זמן, כמו גם את ביטחונכם האישי. צאו וביחרו לכם את פרוגלת האלומניום שמדברת אליכם, ותוכלו לשדרג את מראה ביתכם במהירות האפשרית.

יתרונות פרגולות אלומיניום

לפרגולות אלומיניום יתרונות לעומת סוככי בד או פרגולות עץ.

חסכון- פרגולות אלומיניום חוסכות משמעותית באנרגיית החשמל. קרני השמש נחסמות יותר, וכך הבית קריר ונח.

התקנה- להתקנת פרגולות אלומיניום מספיקות שעות ספורות, לעומת פרגולות עץ הדורשות כמה ימים עבור שלבי העבודה השונים.

עמידות- הפרגולות נשמרות באיכות טובה לאורך זמן. הודות לכך שהאלומיניום הינו חומר קשה יותר מבד, הפרגולות אינן כה ניזוקות מפגעי מזג האוויר. בנוסף, בלאי ודהייה פחות משפיעים עליהן. כיוון שכך, המתקין עשוי להתחייב אף על 10 שנות אחריות. בפרגולה מעץ נותנים אחריות לשנים רבות רק בתנאי שהפרגולה תהיה בטיפול מונע בקביעות.

עלות- פרגולות מאלומיניום הינן זולות יותר לעומת אלו שמעץ. פרגולות מעץ דורשות קורות חזקות, עבות וארוכות יותר, כדי להבטיח שהמבנה יהיה יציב וחזק. ככל שהקורה כבדה יותר, כך מחירה עולה בהתאם. בכך שהאלומיניום הינו חומר חזק בעצמו, קורה חזקה פחות יקרה. בנוסף, פרגולות מעץ חשופות לרטיבות, ועל כן הן דורשות הוצאות נוספות: חיבורי מתכת ייחודיים המונעים חדירת לחות, וכן פרזולי מתכת המגביהים אותה מהקרקע.

נקיון- את האלומיניום, לעומת הבד, ניתן לנקות בקלות ובפשטות, וכך לשוות לפרגולה מחדש את המראה הרענן שהיה לה עם התקנתה.

ניידות- ניתן להעביר פרגולה מאלומיניום ממקום למקום ללא קושי, כיוון שההעברה לא דורשת פירוק מורכב.