מחסן עצים

מחסן עצים ראשון לציון

כל מה שקשור לעצים – מחסן עצים ראשון לציון

מחסן עצים ראשון לציון הוא המקום בו ניתן למצוא עצים מסוגים שונים, במגוון רמות גימור, בגדלים ובחיתוכים שונים, המיועדים למטרות שונות. מחסן העצים גם עוסק בכל מה שקשור לעצים.

חומרים נוספים- מחסן עצים מוכר חומרים הנדרשים לבניה בעץ, כגון כלי עבודה, צבעים המיוחדים לעץ, חומרי חיטוי כנגד חרקים ורקבון, אביזרים עבור פרזול, ועוד.

הובלה- ישנם מחסני עצים המספקים שירותי הובלה של העצים הקנויים.

שירותי נגריה- לקוחות המעוניינים בעצים החתוכים על פי מידה מסויימת, יסתייעו במחסני עצים להם צמודה נגריה המבצעת זאת במכונת הקצעה.

מה חשוב במחסן עצים

תנאי אחסון- כשמחפשים מחסן עצים ראשון לציון, חשוב לוודא שהעצים בו, אוחסנו בתנאים נאותים, כדי שהעצים לא יינזקו ולא ייפגמו. עץ הנחשף ללחות מוגברת יהיה פחות משובח, ללא קשר לאיכות העץ, במיוחד אם המדובר הוא בעץ שאינו מעובד. קרבה למקור מים גם היא פוגעת.

ייעוץ- לקוחות מחסן העצים אינם רק קבלנים, נגרים, אומנים היוצרים בעץ או אנשי מקצוע אחרים, אלא אף לקוחות פרטיים. אלו עשויים להיות מעוניינים לקנות בעצמם את החומרים כדי לחסוך בהוצאות לקבלן, או כי חפצים לבנות בעצמם את מבנה העץ. להם במיוחד חשובה ההדרכה מאנשי מקצוע במקום, עקב המבחר העשיר, המגוון ו…המבלבל של העצים, וכיוון שלא כל סוג עץ מתאים לכל מטרה.

במזג האוויר הלח של ראשון לציון, היושבת על גדות הים התיכון, הדבר חשוב אף יותר. לחות היא מוות לעץ, ולכן איחסון ושימור נכון של מחסן העץ, יכול לשרת אתכם בעתיד ובהווה. לטווח הקצר והארוך כאחד. מחסן עצים בראשון לציון יכול להיות פינוק גדול, אך עמו גם באה אחריות גדולה. וודאו והקפידו לטפח את מחסן העצים מרגע שקניתם אחד, בכדי שיוכל להחזיק לאורך זמן. במידה ותצליחו, תוכלו לקצור את הפירות גם במקרה של מכירה עתידית שלו.