מחסן עצים

מחסן עצים יהוד


עצים מכל הסוגים – מחסן עצים יהוד

מחסן עצים יהוד משמש כמקום אחסון לעצים, ובעיקר- כחנות המוכרת אותם. במחסן נמצאים עצים המיועדים לשימוש לכל סוגי הבניה והעבודה בעץ: דקים, פרגולות, מחסני עץ, תוספות בניה מעץ, צימרים, פרקטים, ועוד. קורות העץ מגיעות במגוון מידות וחיתוכים, ולהם רמות שונות של גימור.

מבחר העצים הינו גדול, וכך תמיד ניתן למצוא את העץ המתאים ביותר למטרה לשמה הוא נקנה: ישנם לבידים מסוגים שונים, עצים רכים וקשים, עצי ליבנה, איפאה המיועדים לדקים ולפרגולות, עץ הזית, האורן, הברוש והאקלפטוס שהינם בלתי גזומים, פלטות עץ, מלמין, ועוד.

כדאי שתדע…-מחסן עצים יהוד

מחסן עצים יהוד משרת קבלנים ואנשי מקצוע, כמו גם לקוחות פרטיים המעוניינים בשיטת "עשה זאת בעצמך" כדי לחסוך בעלויות, או עבור אמנים היוצרים בעץ. אלו האחרונים עשויים להרגיש שהם בנגריה גדולה, ולהתבלבל מהמבחר הגדול. עבורם, נועדו ההדרכה והייעוץ שמספקים אנשי המקצוע במחסן העצים.

בבחירת מחסן עצים, חשוב לוודא שהעצים אוחסנו בטמפרטורה מתאימה, ולא לחה או חמה מידי, וכן שלא היו בקרבת מקור מים, העלול להזיק ביותר לעץ. אחסנה נאותה מבטיחה עץ איכותי יותר. כדאי לקנות עצים שעברו את תהליך האימפרגנציה, שהוא תהליך חיטוי למניעת ריקבון ולהרחקת חרקים.

מחסני עצים לרוב מספקים שירותים נוספים ללקוחות, כגון הובלת העצים לבתים, מכירת ציוד נלווה כגון צבעים, פרזול, כלי עבודה וכדומה; ו/או שירותי נגריה, בה חותכים את העצים במכונה הקצעה בהתאמה על פי המידות הדרושות ללקוח.

לנו במחסן עצים יהוד, חשוב כי לקוחותינו יצאו מרוצים. לכן, כפי שאנו מקפידים על איכות הסחורה שלנו ועל שימורה, אנו גם מקפידים כי עובדנו יתנו את מיטב השירות. הדבר בא לידי ביטוי בניסיון ובמקצועיות, כך שאתם הלקוחות תוכלו ליהנות מכל העולמות. כאשר תגיעו למחסן עצים יהוד, אתם תופתעו לא רק מהשפע, אלא גם מאיכות החומר האנושי שיש אצלנו. מהרו והגיעו אל סניפנו עוד היום, בכדי לאמוד על כך ממקור ראשון. הזדרזו והגיעו עוד היום, בכדי להיות אחד מיני רבים של לקוחות מרוצים.