פרגולות

פרגולות והצללה

פרגולות והצללהפרגולות והצללה:

פרגולה פונקציונלית

פרגולות נהיו לפופולריות מאד בשנים האחרונות. על פי ביקוש הלקוחות, פרגולות באות במבחר גוונים ועיצובים.

למרות חשיבות הפן האסטטי, אין לשכוח שהמטרה העיקרית של הפרגולה היא פונקציונלית: לאפשר הגנה משמש ולעיתים מחסה מהגשמים, כאשר הפרגולה סגורה.

פרגולות והצללה הולכות בימים אלו יד ביד, שכן הצל הוא אחד מתפקידיה החשובים ביותר של הפרגולה. ביחרו היטב איזה סוג של פרגולה ברצונכם שתציל עליכם, שכן לכל סוג חומר יתרונות וחסרונות שונים ומגוונים. וודאו כי הנכם רוכשים את מה שאתם באמת רוצים, ומה שבאמת מתאים לביתכם. בעזרת בחירה נכונה של פרגולה, תוכלו להבטיח אושר מקסימאלי לאורך שנים. פרוגלות שונות, מביאות איתן יתרונות וחסרונות שונים, ולכן חשבו לדעת מה מקבלים מכל סוג וסוג. צאו לדרך בחיפושים שלכם אחר הפרגולה המתאימה, ותוכלו להבטיח לעצמכם כבר היום הצללה מתאימה.

פרגולות והצללה- אפשרויות שונות

כשמתעסקים עם פרגולות והצללה, ישנן כמה אפשרויות. פרגולות עץ הן הנפוצות ביותר. עם תכנון נכון וכשמקפידים על הגימור, הן בעלות מראה מהודר. הפרגולות לרוב עשויות מעץ אורן פיני, בצבעים שונים ועם כמה חיפויים עליונים.

פרגולות סרגלי הצללה  עשויות מעץ, ויש להן חיפוי של סרגלי הצללה, המכוונים בזווית של עד 45 מעלות. על פי בחירת הלקוח נקבעת צפיפות הסרגלים וכמות הצל. ניתן להוסיף לה בצדדים רשתות הינומה, להגנה מהשמש.

פרגולות רשתות גם כן עשויות מעץ. הן בעלות מראה יוקרתי המגיע מרשתות בצורת מעוין או ריבוע. הלקוח בוחר את גודל הפתח, המשפיע על כמות האור שנכנס. מומלץ לשלב פרגולות אלו עם סרגלי הצללה. עם פרגולות אלומיניום ניתן תמיד לשחק בין שילובי אוויר, אור ואטימה לגשם.

בתנועה סיבובית שלבי האלומיניום נסגרים ונפתחים, וכך ניתן להתאים פרגולות והצללה לתנאי מזג האוויר. הפרגולות מגיעות במגוון עיצובים וצבעים, והן מתאימות להצללה לכל אזור בבית. לפרגולות חשמליות מנגנון מתוחכם המאפשר שליטה בשלבי גג הפרגולה.

ניתן לפתוח אותם לכניסה מלאה של אור ואוויר, או לסוגרם מפני הגשם.