פרגולות

פרגולות נוי

פרגולות נוי פרגולות נוי:

פרגולות נוי לא רק למחסה

תפקידם הבסיסי של פרגולות נוי הוא להגן מפני גשמים ושאר פגעי מזג האוויר, ולספק הצללה מפני קרני השמש בגינות ובמרפסות.

בשנים האחרונות מטרת הפרגולה השתנתה: היא לא עוד משמשת רק למחסה, אלא גם לנוי. רבים מרגישים שפרגולות מודרניות הינן ריהוט נוי בסיסי, הגורם לגינה להיות מזמינה ויפה יותר.

פרגולות נוי- עיצובים מתחדשים

פרגולות נוי הן צו האופנה בכל הקשור לחידוש הבית ולעיצובו.

פרגולות נוי מעץ משוות הילה אופנתית ומודרנית לבתים. יותר ויותר דירות ובתים פרטיים מתכננים מראש התקנת פרגולות עץ כדי שאלו יהוו חלק עיקרי ממראהו הכולל של הבית.

פרגולת עץ משדרגת את מראה הבית במראהו האותנטי והטבעי. פרגולות מגיעות במגוון עיצובים, אופנות וחידושים, על פי ביקוש הלקוחות. לא עוד סוג פרגולה אחד בסגנון אחיד, שלא עלה תמיד בקנה אחד עם עיצוב הבית או הגינה כבעבר.

כיום קיים מגוון אופציות המותאם אישית לצרכיו הייחודיים של הלקוח, לטעמו, ולשטח המקורה. ישנן דוגמאות שונות למין מראה כפרי ועד סגנון מודרני ועדכני. פרגולות מגיעות במגוון צורות.

ניתן לבנות פרגולות עגולות, מרובעות, מעויינות, או להתאים את הצורה לשטח אותו הפרגולה תכסה. פרגולות עשויות מחומרים שונים. פרגולות מעץ לרוב עשויות מעצים גושניים, רב שכבתיים או עצי אורן.

כך מתאפשרת גמישות אדריכלית והתאמת העיצוב ללקוח. פרגולות אלומיניום משמרות את היופי שלהן לזמן ארוך יותר לעומת פרגולות פלסטיק.