רעפים

רעפים רחובות

רעפים רחובות- מידע כללי

חנות המוכרת רעפים רחובות מספקת מגוון רעפים בעיצובים ייחודיים, בגוונים שונים ובמבחר סגנונות. שוק הרעפים כיום מפותח מאד לעומת העבר, שאז רוב הרעפים היו סטנדרטיים וכמעט ללא הבדל בין האחד לשני. אך, יופי אינו העיקר ברעפים.

יש צורך ברעפים מחומרים איכותיים, שיותקנו על ידי גגן מקצוען, מהימן, ושהתקבלו עליו המלצות. כדי למנוע תיקון יקר, חשוב לתחזק היטב באופן שוטף את הרעפים. יש לנקות את החיבורים בגגות, ולסלק מהם כל לכלוך.

רעפים רחובות- אוורור גג רעפים

חשוב שיהיה אוורור בגג רעפים רחובות. גג רעפים מתאים לאקלים קר כדי למנוע הצטברות שלג או גשם על הגג, וכדי לכלוא אוויר חם בבית. ברחובות, עיר בישראל שטופת המש, יש צורך במערכת אוורור גג רעפים.

מערכת זו פועלת על עקרון ארגז רוח. המערכת מאופיינת כפתח בתחתית הגג המאפשר לרוח להיכנס, ופתח נוסף בחלקו העליון של הגג המאפשר לחום לצאת. כשחולפת הרוח על פני פתח האוורור העליון, היא יוצרת יניקה, וזה מתאפשר גם עקב הפתח התחתון. כך, אוויר חלופי וקריר נכנס. פתרון חכם זה משתמש בתכונות הפיזיקליות שיש לגג. הבעיה בו, שלא ניתן לשלוט בעזרתו על מידת האוורור.

כיום, יש מערכת מכנית ומודרנית השולטת במערכת עקרון ארגז רוח. באמצעות שימוש במאוורר גג ניתן לקבל אפקט מקסימלי של אוורור, ולקרר את הגג והבית כולו. השימוש במערכת קל וכמעט אוטומטי.