מחסן עצים

עצים לבניה – מחסן עצים

עצים לבניה- שימושים שונים לעצים

מחסן עצים הוא מקום בו רוכשים עצים לבנייה אשר הינו אחד השימושים הנפוצים כיום לעצים. העצים משמשים את האדם למטרות שונות, החל מעצי מאכל, אשר השימוש בהם הוא לשם הפירות שהם מניבים ואכילתם וכלה בעצים המשמשים לבנייה.

ישנו שימוש רב בעצים כחומר גלם לבנייה, גם בעבר וגם כיום. יש המשתמשים בעץ כחומר העיקרי ל בניה של מבנה כלשהו, צריף מחסן ואף בתים ברחבי העולם, אך השימוש היותר נפוץ הוא בעץ כתוספת לחומרי גלם אחרים.

כאלו לדוגמא במבנה לבנים העץ יכול לשמש ליצירה של דלתות המבנה או המשקופים.

תנו דרור ליצירתיות שלכם, שכן לעצים לבניה יכולים להיות שימושים רבים. עץ הינו חומר גלם היכול לשמש למגוון רחב של רהיטים ומתקנים, ולכן חשוב גם להתאים בין העץ לתיפקודו. כאשר אתם בוחרים עץ, חשוב שתילמדו מראש את הפלוסים ומינוסים של כל עץ ועץ. כך, תוכלו להתאים טוב יותר את סוג העץ שברצונכם לבנות איתו. כאשר אתם יודעים את סוג העץ לבנייה, גשו אל מחסן עצים וריכשו אותו. כשתגיעו לכל אחד מסניפנו, תוכלו להתרשם מן המבחר וההיצע העמוק שיש לנו. אז הגיעו עוד היום.

עצים לבניה- סוגי עץ שונים

מחסן עצים , ניתן למצוא בו עצים לבנייה מסוגים שונים המשמשים לדק. ההבדלים בין העצים השונים הם באיכותם וכתוצאה מכך, גם מחירם משתנה.

כך לדוגמא, עץ אורן הינו העץ הזול ביותר בשוק המשמש לדק. עם זאת, יש צורך לתחזק אותו לעתים קרובות מאוד משום שעץ זה מתבלה מהר מאוד.

 לעומת זאת, עץ איפאה הוא עץ אומנם יקר יותר אך אורך חייו אף הוא גודל יותר מאשר עץ אורן.

ובכך יתרונו, בשל המסיביות שלו הוא איכותי ואינו דורש טיפול לעתים תכופות.

לעיתים מקבלים לוחות פגומים ממחסן העצים: לוחות סדוקים, כאלו שצבעם השתנה או שהתייבשו כתוצאה ממיקומם בראש החבילה וחשיפתם לשמש עקב כך, לוחות עם בעיית הקצעה, לוחות שהתפתלו או שהתעוותו, וכדומה. לא תמיד ניתן להחליפם: הדבר תלוי במה שנקבע בעת הקניה. בדרך כלל, העצים נשלחים בחבילות סגורות, ללא שהמחסן בודק אותם אחד לאחד. כך, מקובל שכמעט תמיד יהיו כמה לוחות פגומים בחבילה.