מחסן עצים

מחסן עצים איפאה

מהו מחסן עצים איפאה?

 

מחסן עצים איפאה הינו מחסן עצים אשר עשוי מעץ האיפאה. איפאה הינו עץ טרופי הגדל במרכז ודרום אמריקה. גובהו יכול להגיע ל-50 מטר ואף יותר.

הוא מאופיין כמאסיבי וחזק והוא בעל צפיפות גבוהה. תכונות אלו מקנות לאיפאה איכות טובה בשל עמידותו הגבוהה לטווח הארוך גם בפני תנאי מזג האוויר.

האיפאה משמש ביצירת תשתיות מאסיביות בענף הבניה וליצירת רהיטי עץ איכותיים. בשל כך, מחסן עצים איפאה הינו מחסן עצים איכותי ועמיד מאוד.

מדובר בסניף ככל הסניפים שלנו במחסן עצים. ייחודו של סניף זה הוא בעץ האיפאה. כאן תוכלו למצוא את העץ במגוונים גדלים וצורות, כמו גם ברהיטים שונים. כבכל סניפי מחסן עצים, גם במחסן עצים איפאה תוכלו ליהנות מהשירות הטוב ביותר, המקצועי והמיומן שלנו. דעו לכם, כי אנו רואים בשירות מעלה ראשונה, ומשקיעים בסגל שלנו ובטיפוחו לא פחות מאשר באיכות ושימור הסחורה שלנו. גשו וכנסו עוד היום למחסן עצים איפאה, בכדי להתרשם מן ההיצע והשירות שלנו.

מחסן עצים איפאה- מאפיינים

ההמלצה בבניית מחסן עצים איפאה, בשל איכות העץ וקורותיו החזקות והמסיביות המרכיבות אותו, הינה לתת לבעל מקצוע לבצע את המלאכה.

זאת משום, שלא כל מקדחה תצליח לחדור את קורותיו מבלי להתקלקל. הצבעים המוצעים לבניית מחסן עצים איפאה הינם בהתאם לקשת גוונים חומה, הנעה בין גוון בהיר לכהה מאוד.

בנוסף, חשוב לקבוע עם הספק כי העץ יעבור תהליך של ייבוש בתנור לרמת לחות של 14%-12% כדי למנוע עיוותים העלולים להיווצר לאחר התקנתו.