מחסן עצים

סוגי עצים – מחסן עצים

כשרוצים לשפץ את הבית או להוסיף לחצר דק יפיפה או פרגולה, אנו צריכים לבחור את סוג העץ בו נשתמש, בשוק יש מגוון רחב של עצים לבניה, כשלכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו, וכשיש מגוון כה רחב צריך מישהו שיעזור לנו לבחור, ולכן המקום שאליו נרצה להגיע זהו מחסן עצים, בו יש צוות מקצועי שיעזור לנו להחליט איזה חומר גלם מתאים לנו ביותר.

לנו חשוב במחסן עצים, כי חומרי הגלם והסחורה שלנו ירצו אתכם. לכן, אנו לא רק מספקים לכם מבחר עשיר ומגוון, אלא גם היצע איכותי ביותר של סחורה. כאשר אתם תגיעו למחסן עצים, אתם תיחשפו למבחר מרשים לבחור ממנו, כמו גם לחומרי גלם מן הרמה הגבוהה ביותר. דעו כי אנו מקפידים לשמור ולאחסן את אשר יש אצלנו, בכדי שאתם תוכלו להשתמש בסחורה הטובה ביותר שיש כיום לשוק להציע. הגיעו לכל אחד מסניפי מחסן עצים, ותוכלו להתרשם בעצמכם מסוגי העצים הרבים שיש באמתחתינו.

ההבדלים בין סוגי העצים 

דוגמא להבדלים שיש בין סוגי העץ  שקיימים בכל מחסן עצים הם עץ האורן ואיפאה. עץ האורן הוא חומר הגלם הזול והפופולארי, משום שהוא עץ רך וקל לעבוד איתו, אך הוא פחות עמיד, לעומתו עץ האיפאה נחשב ליוקרתי וזאת משום יופיו ותכונותיו האיכותיות שכוללת עמידות גבוהה לשחיקה ורטיבות.

 דק חזק ועמיד

 עץ הבמבוק הוא חדש יחסית בארץ, וניתן לבנות ממנו דק לגינה, הדק הוא חזק ועמיד, ומתאים במיוחד לתנאי מזג האוויר בישראל.כמובן  שקיימים עוד סוגים רבים ומגוונים של חומרי גלם אותם נוכל למצוא בכל מחסן עצים.