מחסן עצים

טיפים לשיפוץ – מחסן עצים

משפצים את הדירה ומחפשים עיצוב מקורי? נמאס לכם מהמראה המודרני הקר והמנוכר? אפשר לחזור למראה הטבעי ולהשתמש בשיפוץ הבית בעץ. עץ הוא חומר גלם טבעי, שאפשר להשיג אותו בכל מחסן עצים.

אנחנו במחסן עצים מחזיקים מעצמנו כמומחים בתחום. לכן, אנו בעמדה שנוכל לייעץ לכם ולסייע ככל הנדרש. דעו כי אם נתקלתם בבעיה או חסר לכם חומר כלשהו לעבוד איתו, במחסן עצים תוכלו למצוא מענה לכל סוגיה. חשוב לנו במחסן עצים למתג עצמנו כמובילים בתחום העץ בישראל, לכן אנו מספקים בעבורכם טיפים לשיפוץ לנוחיותכם. לימוד והשכילו מן הטיפים לשיפוץ שלנו, אשר נכתבו על ידי מומחי העץ בישראל. מדובר בטיפים לשיפוץ אשר לא רק יחסכו לכם כסף, אלא גם ישמרו על איכות העץ שלכם.

ריצוף עץ

אחד הטרנדים החדשים שקיים היום בשוק הוא התקנת ריצוף עץ בביתכם. אפשר להתקין ריצוף עץ רק בחלק מהחדרים בבית, למשל במטבח או בסלון. יש מגוון רחב של עצים המשמשים לריצוף הבית, ולכל עץ יש את הצבע והמרקם הייחודי לו. מחירי העץ משתנים ותלויים בסוג העץ, העובי, הגדול, והאיכות, ולכן עדיף לבחור את סוג העץ ב מחסן עצים בו יש צוות מקצועי של נגרים שידע להתאים לכם בדיוק את חומר הגלם.

שיפוץ גם בגינה

כמובן שאת מראה העץ הטבעי אפשר להוסיף לא רק לבית אלא גם לגינה, בבניית פרגולה או דק לחצר. בגלל שהפרגולה והדק נמצאים בחצר, הם מושפעים מאוד מרטיבות בחורף, ומהשמש בקיץ, לכן יש לדאוג שמשתמשים בחומרי גלם המתאימים ביותר, אחרת העץ עלול להירקב או להיסדק,לכן גם במקרה זה מומלץ לבחור את חומר הגלם ב מחסן עצים מקצועי.