דלתות פנים

מבצע דלתות פנים

בניגוד לעבר הרחוק, בו היו הדלתות אחידות ופשוטות למראה, היום מקבלות דלתות פנים מקום של כבוד כחלק מהאביזרים המשפיעים ביותר על האווירה בבית. אל הדלתות מתייחסים כאל רהיט וכל היבט עיצובי שלהן נבחן בקפידה.

בשוק קיימות אופציות רבות של עיצובים, כאשר נעשית הפרדה ברורה בין עיצובן של דלתות פנים של חדרי שינה לבין דלתות המיועדות לחדרי השירות השונים כמו מטבח, שירותים, אמבטיה וכיו"ב.

האם מדובר בתעשייה של ממש ?

תעשיית דלתות פנים אינה נופלת ברמתה מזו של תעשיית דלתות החוץ. חברות רבות משלבות בין שני התחומים הללו ומתמחות בשניהם. עבודה מול חברה כזו יכולה לתת חבילה מקפת לבית ההולך ונבנה או משופץ.

יחד עם זאת יש לשים לב כי יחד עם העלייה באיכות הדלתות באה גם עלייה במחיריהן ולסעיף הדלתות בתכנון הבניה יש פתאום עלות כלכלית לא מבוטלת.

מבצע דלתות פנים 

בניגוד למחירים היקרים הרווחים בשוק דלתות הפנים, אצלנו תוכל למצוא  מבצע דלתות פנים במחירים שווים לכל נפש שיוזילו את עלויות הבניה באחוזים רבים. משתלם מאד לרכוש דלתות פנים במבצע כדי לשמור על עלויות סבירות של פרויקט ה- בניה .

אסור לשכוח שבמקרה של דלתות פנים ניתן למצוא בכל דירה 10-15 דלתות כאלה ולכן יש להכפיל עלות של דלת אחת או הנחה על דלת אחת במסגרת המבצע – בכמות הדלתות.