פרגולות

פרגולות עשה זאת בעצמך

פרגולות עשה זאת בעצמך  – הבחירה היפה ביותר לגינה

בשל ההתחממות הגלובלית וחוסר האיזון האקולוגי, עונות הקיץ האחרונות היו קשות מנשוא והחום היה בלתי נסבל. הטמפרטורות הגבוהות והלחות המהבילה שולחים אנשים רבים לביתם.

פרגולות עשה זאת בעצמך

רק כשהערב יורד לבסוף, הם מרשים לעצמם לצאת מהבית, לאוויר הצלול והנעים.

פרגולות עשה זאת בעצמך- פתרון ההצללה המרשים ביותר

עם בוא הקיץ, אנשים רבים מתעוררים ומחפשים פתרון הצללה לגינתם, אשר יגן עליהם מהשמש הקופחת. כבר לא מעט שנים,

הן מציעות הצללה נעימה לגינה – אך לא פחות חשוב, הן מעצימות את יופייה והופכות אותה לאטרקטיבית יותר. גינה עם פרגולה מקבלת נופך רומנטי, מפנק, כשל צימר חלומי בצפון.

האווירה בה משתנה לחלוטין. היא תהפוך לפינת חן קסומה, שתשמחו לארח בה חברים ובני משפחה.

רכישת פרגולות מחברה או ייצור עצמי

היום, ניתן לרכוש אותן מחברה או לייצרן לבד – הכל לפי בחירתכם והזמן החופשי העומד ברשותכם. ישנם אנשים שמקבלים סיפוק רב מתהליך הייצור של הפרגולה והם פועלים בשיטה של פרגולות עשה זאת בעצמך, על אף הזמן הנדרש והריצות למחסני העצים.

התוצאה הסופית והייחודית מצדיקה את כל ההתרוצצויות וגורמת להם גאווה, שמחה וסיפוק רב. כיף להתגאות בפני האורחים ולחשוף בפניהם את היצירה היפה. אין דבר נפלא יותר מתחביב שימושי, אשר מסב הנאה רבה כל כך לדיירי הבית ולאורחים.

בנוסף, כאשר הם מייצרים ומתקינים פרגולות בעצמם, הם חוסכים עשרות אלפי שקלים. העלות הסופית שלהם מסתכמת בחומרי הגלם ובתכשירי תחזוקה שונים.

בחירת עיצוב מתאים לפרגולות

אחד היתרונות של פרגולות, הוא שהן מגיעות בעיצובים ובדגמים רבים. מכיוון שעץ הוא חומר נוח לעבודה, אפשר לעצבו במבחר דרכים. המגוון הרב עשוי להיות מבלבל.

אם אינכם מצליחים להחליט מהו העיצוב המושלם לגינתכם, אל דאגה. חברה מקצועית תייעץ לכם ותסייע לכם לבחור את הדגם המושלם ביותר עבורכם.

פרגולות עשה זאת בעצמך בהתאמה אישית

במידה והסתכלתם בדגמי החברה, בתמונות ובתיק העבודות שלה, אך לא הצלחתם למצוא פרגולה שמוצאת חן בעיניכם, תוכלו לבקש פרגולה ייחודית, בהתאמה אישית.

פרגולה בהתאמה אישית תתאים לכם גם במידה והגינה שלכם מצריכה פתרון יצירתי מיוחד (לדוגמה, פרגולה לשטח עצום).

טיפים  ל- פרגולות עשה זאת בעצמך לסיום 

כאשר אתם מעוניינים לרכוש פרגולות, ישנם שלושה דברים חשובים, שתיאלצו להתחשב בהם: הראשון, הוא שטחה של הגינה. השני, הוא העיצוב והסגנון של הבית, והשלישי, הוא התקציב שלכם. כדי שלא תבזבזו את זמנכם היקר, לפני שאתם יוצרים קשר עם נגריות שונות, דאגו למדוד את הגינה.

החליטו היכן תרצו למקם את הפרגולה. תוכלו למקמה באזור שבו אתם נהנים לשבת, בכניסה לבית, מעל הבריכה וכו'…

בחרו בחכמה, העדיפו מיקום חביב עליכם, שבו אתם נהנים לשבת בעצלתיים בשעות הערב וליהנות מהאוויר הצלול ומציוץ הציפורים.