כללי

מחסן עצים זול

קצב החיים המודרני דורש מאתנו לרכוש עוד ועוד דברים. הבתים שלנו מלאים בהרבה חפצים ושלל של קניות. אנחנו חיים בעולם של שפע ולרובנו יש הרבה יותר דברים ממה שהיה להורים ולסבים ולסבתות שלנו.

 

אנחנו אוגרים ואוגרים עד שלא נשאר לנו מרחב לחיות בו.קשה לנו להיפרד מחפצים שונים כי הם מזכירים לנו חוויות שעברנו ומעוררים בנו רגשות שונים. אנחנו גם חושבים שאולי עכשיו אנחנו לא צריכים את המיטה הישנה ואת האהיל למנורה אבל שאולי בעתיד כשנעבור לבית גדול יותר כן נצטרך אותם.

אם אנחנו לא אוהבים לזרוק חפצים ואנחנו מעדיפים לשמור עליהם אנחנו יכולים פשוט לבנות מחסן מחוץ לבית. אפשר לבנות מחסן מעץ ולשים בו את כל החפצים שאנחנו כרגע לא משתמשים בהם.

 מחסן שבנוי מעץ בד"כ זול יותר מחומרים אחרים, נוח וקומפקטי.

 היתרונות של מחסן עצים הם:

  • מחסן עצים הוא מקום טוב לאחסון.

  • מחסן עצים זול לבנייה ואחזקה.

  • מחסן עצים יכול להחזיק מעמד הרבה מאוד שנים.

היתרון הגדול ביותר של מחסן עצים הוא שהוא מאפשר לנו גם לשמור על החפצים שלנו וגם לפנות מקום בבית או בדירה בשביל שיהיה לנו יותר מרחב מחיה. אפשר לקנות מחסני עצים שעשויים מסוגים שונים של עץ.

הרבה מחסני עצים עשויים מעץ אורן . עץ אורן הוא עץ זול יחסית והוא מאוד חזק. אפשר לקנות גם מחסני עצים שבנויים מעץ איפאה. עץ איפאה הוא עץ שעמיד במיוחד נגד נזקי מזג האוויר.

למה גם לנו כדאי לבנות מחסן עצים זול ?

כדאי לנו לבנות מחסן בגלל הרבה סיבות שונות. כאשר יש לנו מחסן אנחנו יכולים לקנות יותר דברים ולא לפחד ממחסור במקום.

במחסן אנחנו יכולים לשים גם את כלי העבודה של הטיפול בגינה כמו מזמרה, מעדר, מכסחת דשא ועוד.

אנחנו יכולים גם לשים במחסן חפצים שאנחנו לא משתמשים בהם כל כך בחיי היומיום כמו מזוודות, או החפצים של הילדים  ( העגלה ,כיסא האוכל …).

לסיכום,

אפשר לומר, שיש דברים שעדיף לנו לשמור עליהם כי נצטרך אותם בעתיד לא חייבים לזרוק חפץ כי אנחנו לא משתמשים בו, אנחנו יכולים פשוט לשים אותו בצד במחסן עץ זול  שיהיה שם למקרה שנזדקק לו.