כללי

מחסן עצים

מחסן עצים – לאנשים שאוהבים ליצור                                                                                                                                                                                                          

מחסני עצים זוכים היום לפופולאריות רבה. עבור מי שאינו בקיא בנושא, נסביר מהו מחסן עצים, למה הוא משמש ומי הם קהל לקוחותיו.

כיום מחסן עצים מיועד לכל מי שנהנה ממלאכת היצירה בעץ. אנשים מכל הגילאים אוהבים ומאמצים לחיקם את טרנד ה"עשה זאת בעצמך". בדרך זו הם גם נהנים מתוצר ידיהם, גם חוסכים כסף בהעדר נגר וגם מייצרים בדיוק את מה שהם מתכננים.

אין כאן שום הפתעות לרעה ושום סטיות בלתי צפויות מלו"ז. הם אחראים על הכל – על התוצאות, על תהליך העבודה ועל תאריך הסיום. תהליך היצירה בעץ מהנה ומלא סיפוק, והתוצר המופק בסוף, שימושי לאורך זמן רב ומרשים.

אם יש לכם ידי זהב וזמן פנוי, תוכלו לייצר מגוון רחב של מוצרים שימושיים, שיפליאו את אורחיכם ויוציאו מהם קריאות התפעלות. טווח המוצרים שתוכלו לייצר הוא רחב. הנה רשימה חלקית: בית עץ לילדים, מדרגות עץ בגינה, ריהוט חוץ מפנק, פרגולה נאה, דקים ועוד.

כדי לייצר את המוצרים האלו תצטרכו לרכוש חומרי גלם איכותיים ממחסן עצים, כך תבטיחו שהמוצרים שלכם יחזיקו מעמד לשנים ארוכות.

במחסן עצים תפגשו לא רק נגרים חובבים כמוכם, אלא גם אנשי מקצוע, נגרים ועסקים רבים, הרוכשים חומרי גלם איכותיים לעבודתם.

מדוע חשוב לבחור מחסן עצים איכותי?

חשוב לבחור מחסן עצים איכותי, מקצועי ואמין, שמעניק שירות אדיב ומקצועי ללקוחותיו. עניין השירות חשוב במיוחד, מכיוון שיתכן שתצטרכו הדרכה במהלך תהליך ההרכבה. מחסן עצים איכותי מחזיק באנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, בעלי ניסיון רב, שישמחו לעמוד לשרותכם.

מחסן עצים אדיב ידאג שהעץ ייחתך לפי בקשתכם וכך לא תאלצו להיתקע עם עץ מיותר לאחר סיום עבודתכם. בצורה זו גם תוכלו לחסוך בהוצאות ולשלם רק עבור החומר שאתם זקוקים לו.

בנוסף, כדאי להימנע ממחסני עצים המציעים עץ באיכות גרועה. אם אתם נגרים חדשים, כדאי ללכת בליווי אדם מנוסה, שיודע להבדיל בין סחורה איכותית לסחורה ברמה ירודה. חשוב לבדוק גם כי העצים עוברים אימפרגנציה, באמצעותה הם מוגנים בפני ריקבון, מזג אוויר גשום, שמש קופחת, טחב, לחות ועוד.

בנוסף, מחסן מקצועי אמור להציע לכם מבחר גדול של עצים, כגון אגוז, מהגוני, אורן, אלון, מייפל ועוד, כדי שלא תצטרכו לבחור עץ שלא מתאים לתוכנית שלכם.


מה עוד מציע לכם מחסן עצים?

כדי שלא תאלצו להתרוצץ ולרוץ ממקום למקום, מחסן עצים יציע לכם אביזרים משלימים כגון ברגים, חומרים עבור הדבקה ופרזול, מבחר ענק של כלי עבודה, צבעים, מוצרים עבור גבס וכו'. בנוסף, .

כל המוצרים האלו מוצעים תחת קורת גג אחת, כדי שלא תצטרכו לבזבז את זמנכם בריצות ממקום זה לאחר. כך תחסכו זמן יקר שתנצלו לעבודה עצמה.