כללי

מחסן עצים ומוצריו

מחסן עצים ומוצריו

אחד המאפיינים הבולטים של עץ הוא גודל וגובהה ביחס לצמחים אחרים . כמובן שבכך העץ יכול לחיות שנים רבות .

ננסה לסקור באתר על שימושיו השונים בעץ בבניה ובכלל.

שימושים של עצים יכולים להיות מגוונים מאוד החל מבניית ארוניות ועד לבניית בתים  . יש עצים מכל הגדלים ומכל הסוגים וקיים מגוון  לבנייה ולתמיכה . הסיבה לחלוקה הזאת היא פשוטה נעבור בקצרה על שימושי שונים לעץ.כמובן שניתן למצוא ב – מחסן עצים ומוצריו פרופילים לעץ ולגבס

לבניית חדרים נוספים עם קירות גבס או בכדי לתת צורה . הפרופיל הוא כמו שלד עליו מתחזקים את העצים בשלבי בנייה שונים התפקיד העיקרי של השלדים הוא לייצר מקום בו אפשר לבנות בשקט ובבטחה,וגם הוא מרכיב מאוד חשוב בבניית חדרים/קירות.

ב- מחסן עצים ומוצריו ניתן למצוא חיפוי לקירות מ – עץ לוג

 

עץ לוג הוא עץ חזק עשוי מעץ אורן מחוטא מגיע בדרך כלל בעובי של כ 20-30 ס"מ כך שככל שהעץ עבה יותר הוא יותר מבודד מפני קור וחום . עץ לוג בעל מראה של חצי עיגול , משמש לחיפוי צימרים , בתי עץ , מחסנים , עליות גג .

מאפשר בניה קלה ומהירה של קירות . העץ מגיע בגדלים שונים ומאוד קל לעבוד איתו .

רעפים וחיפוי לגגות רק ב- מחסן עצים ומוצריו

בית פרטי בדרך כלל מאופיין ברעפים אדומים או חומים וזה הסמל של הבית . רעפים הם חלק חשוב מבנייה ותורמים למכלול המוצרים של עץ ומוצריו . רעפים עשויים מחרסינה ותפקידם הוא לתת קורת גג לבית יש שיטה מיוחדת בה הרעפים מסודרים שבימים גשומים גורמת לגשם להתנקז למקום אחד  .הדבר חשוב מאוד שכן הוא שומר על בית יבש והוא גם הגג של הבית .

קירוי פלסטיק וקירות וגגות ניתן לקבל יעוץ ב – מחסן עצים

לפרויקטים שזקוקים לפלסטיק בהכנה שלהם גדלים וסוגים שונים של פלסטיק בחוזק או בעידון יותר-כל התכונות שצריכים לקחת בחשבון לשימושי פלסטיק . הקישור של הפלסטיק קרוב מאוד לבנייה ותמיכה של מוצרי עץ לכן הוא חשוב והכרחי כחלק מהמרכיבים למוצרי עץ .

סולמות לעליית גג רק ב – מחסן עצים ומוצריו

 קיימים מוצרים שהם די שכיחים בבניה של בתים פרטיים כמו סולמות,וחלונות לעליית גג . כמובן שמוצרים אלו ניתן להרכיב בכל דירה , קראוון שתחת כיפת השמיים או יותר מקומה אחת.

כמובן שאלו הם מקצת ממוצרי העץ הנמצאים במחסן עצים  שלנו וקיימים עוד רבים שאני מאמין שנדבר עליהם בהמשך באתר שלנו.