דלתות פנים

דלתות פנים עץ מלא

דלתות פנים עץ מלא

דלתות פנים עץ מלא הן חוד החנית של דלתות הפנים מבחינת איכות ומבחינת מחיר, כאשר גם כאן סוג העץ קובע את דירוג האיכות הפנימי של קבוצה זו.

אנו משקיעים מאמץ רב בתכנון רכישת דלת הכניסה לבית, אך אין לשכוח כי כמות דלתות פנים עץ מלא הנמצאת בבית עולה על כמות הדלתות החיצוניות ולכן נוצר לעיתים מצב שעלותן של סך דלתות הפנים על משקופיהן ופרזוליהן עולה אל מעבר לזו של דלת הכניסה ולכן ראויה לתשומת לב נאותה של המתכנן והמבצע.

ממה צריך להיזהר ?

דלתות פנים עץ מלא מאוימות ע"י שני אויבים עיקריים. הראשון תמים למראה ובדרך כלל נוטים להתעלם מקיומו – רטיבות. האויב השני של הדלתות הינם מזיקי העץ.

אותם מזיקים החיים בכל בית ומחבלים ברהיטים, לא מתעלמים גם מהעץ שבדלתות הפנים ונהנים לכרסם אותו. בשוק קיימות היום דלתות פנים איכותיות המצופות בחומרים המונעים מהדלתות להינזק עקב רטיבות ואפילו מרתיעים את המזיקים מלנגוס בדלתות.

כדאי לזכור

היום מקבלות דלתות פנים עץ מלא מקום של כבוד כחלק מהאביזרים המשפיעים ביותר על האווירה בבית. היחס אליהן הוא כאל רהיט וכל היבט עיצובי שלהן נבחן בקפידה.

בשוק קיימות אופציות רבות לעיצוב ולמרות שבדרך כלל מקפידים על אחידות דלתות הפנים בתוך אותו בית, הרי שבין הבתים קיימים הבדלים משמעותיים ביותר. מאחר והחלפת דלתות פנים עץ מלא מורכבת ומסובכת מומלץ לקנות דלתות פנים עץ מלא באיכות גבוהה אשר צופו בחומרי מגן נגד נזקי רטיבות ומזיקים.