פרגולות

פרגולות למרפסת שמש

פרגולות למרפסת שמש- ניצול הימים החמיםפרגולות למרפסת שמש


אחד הדברים החשובים ביותר לישראלי המחפש לרכוש דירה היא מרפסת שמש. ישראלים רבים נהנים ליהנות ולבלות גם מחוץ לבית כמעט כל השנה. הם מעדיפים להנות מבריזה טובה ומרעננת במרפסת, מאשר להדליק את המזגן בבית. עם זאת, כיוון שרוב ימות השנה ישראל מאופיינים בקרינת שמש חזקה ובמזג אוויר חם ובלתי נסבל, קשה להוציא את האף מהבית כשאין צורך לכך.
הפתרון לכך הוא התקנת פרגולות למרפסת שמש. פרגולות מסננות כ-90 אחוז מקרני השמש. הן מאפשרות בילוי במרפסת מקורה ללא חסרונות קרניה הלוהטות והמסוכנות של השמש. הפרגולה משמשת להצללה בקיץ, ובנוסף, בחורף היא מספקת הגנה מהגשמים, ויוצרת חלל חמים, נעים ומוגן.
פרגולות ניתנות להתקנה בכל מרפסת, כולל מרפסות קטנות או על חלק קטן מהמרפסת. באמצעות פרגולות ניתן לסגור מרפסות כדי שיהיה חדר נוסף בבית.

פרגולות למרפסת שמש- מרפסת פתוחה וסגורה

בהתקנת פרגולות למרפסת שמש, יש להתבונן האם מדובר במרפסת פתוחה או בסגורה. כאשר המרפסת פתוחה ואין גג מעליה, לדוגמה, מרפסת בבית פרטי או בקומה עליונה, ניתן להשתמש בפרגולת אלומיניום כדי להצל עליה. אם מחפשים פתרון שאינו קבוע, ניתן להתקין גג מבודד, שכן אותו ניתן לפתוח ולסגור לפי הצורך.
מרפסת סגורה בדרך כלל מוקפת בתריסים, והם מאפשרים הצללה לפי מיקום השמש בשעות היום השונות.

בנייה של פרגולה למרפסת שמש, מהווה מעיין תחושה של בקתה. כאשר תישבו לנוח בתוך הבקתה החמימה שלכם, לפעמים שתחושה היא של צימר, לא פחות. פרגולות למרפסת שמש עשויות להיות יקרות, ולכן חישבו היטב אם אתם יכולים לעמוד בהשקעה. חשוב גם לדעת כי מאחר ומדובר בגג חזק ועמיד, כי תיישרו קו עם העירייה, שלא תחשוב בטעות שהוספתם חדר או סגרתם חדר. צעדים מונעים אלו, יעזור להבטיח לכם שקט נפשי בהמשך הדרך. כך, תוכלו בראש שקט ללגום עוד כוס של משקה צונן, תחת פרגולת מרפסת השמש שלכם.

בהצלחה!!