פרגולות

פרגולה מחיר – שונות מחירים

פרגולה מחיר- למה משמשת הפרגולה?

לפרגולה יחסי גומלין עם הגינה ואף עם המרפסת. הגינה ואף המרפסת משמשות בבתים רבים מקום המאפשר לנוח ולהירגע מעמל היום. כדי להבטיח שלווה ורוגע, ניתן לראות היום כי בניית פרגולה, הן עבור אנשים פרטיים והן עבור עסקים היא כפטריות אחרי הגשם.

אנשים רבים בוחרים לבנות פרגולה בשל סיבות פונקציונאליות. הפרגולה יכולה לשמש להצללה ואף יכולה לשמש לנוי. בהתאם ליעוד הפרגולה, ייבחר החומר ממנו תהיה עשויה וכמובן העיצוב ההולם לפרגולה.

ניתן לבנות פרגולה מחומרים שונים כאשר הדומיננטי שבהם הוא העץ.

יש שימוש נרחב בקורות עץ בתעשיית הפרגולה, עם זאת, ניתן למצוא פרגולות העשויות מאלומיניום ואף מברזל. החומרים שייבחרו יהיו בהתאם לרצון הלקוח, ובהתאם לשימוש שיעשו בפרגולה.

פרגולה מחיר- שונות בין מחירים

המושג פרגולה מחיר הוא בעצם טווח דינאמי. המחיר של הפרגולה מושפע מגורמים שונים, החל מחומרי הגלם ממנו תהיה עשויה הפרגולה, כאשר יש שוני בין חומרי גלם שונים.

למשל, עלות קורות עץ איפאה גבוהה יותר מקורות עץ אלון. כמו כן, יש שוני בין מחסני עצים שונים המשווקים עצים מסוגים שונים.

גודל הפרגולה אף הוא גורם שישפיע ישירות על מחיר הפרגולה. כך, פרגולה גדולה תדרוש הן חומרי גלם רבים יותר מאשר פרגולה קטנה וכמובן שעות עבודה רבות יותר.

השונות של פרגולה מחיר, היא סיבה מספקת לערוך סקר שווקים, טרם רכישת חומרי הגלם לבניית הפרגולה וכמובן גם לערוך השוואה בין התשלום אותו תשלמו לאיש מקצוע, במידה ותהיו מעוניינים שיהיה מעורב בבניית הפרגולה.