מחסן עצים

סוגי עצים – מחסן עצים

סוגי עצים- שימושם כחומר גלם

הדק משמש כמשטח ריצוף חיצוני לבית, הוא עשוי מקורות עצים. שימושיו הם ליצירת שבילי גישה לבית או למקומות שונים וכן יכול להוות משטח נוח יחסית כתחליף לקרקע או דשא, לישיבה, מחוץ לבית.

ב- מחסן עצים קונים סוגי עצים שונים היכולים להוות את חומרי הגלם ממנו ייוצר הדק. החומרים שונים הן באיכותם והן במחירם.

ישנם יקרים יותר ועם זאת אף בדר"כ איכותיים יותר, לעומתם, ישנם עצים שההשקעה הכספית ברכישתם קטנה יותר אך הם פחות איכותיים.

לנו חשוב במחסן עצים, כי חומרי הגלם והסחורה שלנו ירצו אתכם. לכן, אנו לא רק מספקים לכם מבחר עשיר ומגוון, אלא גם היצע איכותי ביותר של סחורה. כאשר אתם תגיעו למחסן עצים, אתם תיחשפו למבחר מרשים לבחור ממנו, כמו גם לחומרי גלם מן הרמה הגבוהה ביותר. דעו כי אנו מקפידים לשמור ולאחסן את אשר יש אצלנו, בכדי שאתם תוכלו להשתמש בסחורה הטובה ביותר שיש כיום לשוק להציע. הגיעו לכל אחד מסניפי מחסן עצים, ותוכלו להתרשם בעצמכם מסוגי העצים הרבים שיש באמתחתנו.

סוגי עצים- עצים שונים

ב- במחסן עצים ישנם סוגי עצים שונים ומגוונים

סוגי עצים איכותיים, ניתן לסווג אליהם את עץ האיפאה. מדובר בעץ מאסיבי ואיכותי מאוד, זאת משום שלא מתבלה במהירות ואין צורך לטפל ולתחזק אותו לעתים קרובות.

עם זאת, עץ מסוג זה, עץ האיפאה נחשב כעץ יוקרתי. לעומתו, ניתן למצוא את עץ האורן, שנחשב כחומר גלם זול מאוד בשוק העצים, לצורך דק או לצרכים שונים.

אך, בשונה מעץ האיפאה עץ האורן דורש תחזוקה וטיפול לעתים קרובות, מידי שנה. כך שאולי כדאי להשקיע מבחינה כספית ברכישת עץ איכותי וליהנות ממנו לאורך זמן.