מחסן עצים

מחסן עצים תל אביב

לא רק מחסן- מחסן עצים תל אביב

מעוניין לבנות בעץ בעצמך אך זקוק להדרכה ולטיפים? דרושים לך חומרים לבניה בעץ? אתה צורך אספקה שוטפת של עצים?  מחסן עצים תל אביב יספק לך את כל הקשור לעץ, החל מהעץ עצמו, ועד לחומרים המיועדים לשימוש בעץ.

מחסן עצים תל אביב אינו עוד כשמו בלבד, מקום אחסון עבור עצים, אלא הרבה יותר מזה. בנוסף לעצים הנמכרים בו לכל הדורש, בין אם המדובר בלקוחות פרטיים ובין אם מדובר באנשי מקצוע כגון אמנים היוצרים בעץ או קבלנים, מחסן עצים שירותים רבים נוספים. חומרים הקשורים לשימוש בעץ נמכרים בו: חומרים המיועדים לעיבוד עץ, כלי עבודה, לכות וצבעים המיוחדים לסוגי העץ השונים, חומרי חיטוי למיגור חרקים הפוגעים בעץ ולמניעת ריקבון, ועוד.

עובדי המחסן מספקים הדרכה וייעוץ מקצועי לבנייה עצמית בעץ, לאחזקה נאותה של הקורות, ולעיבוד העץ. הם מסייעים לבחור מתוך שלל האפשרויות את סוג העץ המתאים ביותר למטרה לשמה נועד, ברמת הגימור הרצויה, ובגודל ובחיתוך הדרושים.

שירותי הזמנה טלפונית ושירותי הובלה קיימים בחלק ממחסני העצים, ויש את אלו שצמודה להם נגריה החותכת עבור הלקוח את הקורות על פי מידה.

תנאי אחסון לעצים – מחסן עצים תל אביב

חשוב מאד שמחסן העצים ישמור על תנאים נאותים עבור העצים, שכן, עץ הינו חומר גלם רגיש וייחודי העשוי להיפגם בקלות מטמפרטורה לא מתאימה, מלחות וממים. ישנם עצים העוברים תהליך חיטוי המכונה "אימפרגנציה" לשמירה נוספת מפני חרקים וריקבון.

במזג האוויר הלח של תל אביב, היושבת על גדות הים התיכון, הדבר חשוב אף יותר. לחות היא מוות לעץ, ולכן איחסון ושימור נכון של מחסן העץ, יכול לשרת אתכם בעתיד ובהווה. לטווח הקצר והארוך כאחד. מחסן עצים בתל אביב יכול להיות פינוק גדול, אך עמו גם באה אחריות גדולה. וודאו והקפידו לטפח את מחסן העצים מרגע שקניתם אחד, בכדי שיוכל להחזיק לאורך זמן. במידה ותצליחו, תוכלו לקצור את הפירות גם במקרה של מכירה עתידית שלו.