מחסן עצים

מחסן עצים מחירים

מידע כללי – מחסן עצים מחירים

מחסני עצים נהיים נפוצים יותר ויותר ככל שמשתמשים יותר בעץ בארץ. ניתן למצוא חנויות קטנות לצד רשתות גדולות כמעט בכל מקום. מעבר למכירת עצים מסוגים שונים, ברמות גימור שונות, בגדלים ובחיתוכים שונים, הם גם מוכרים אביזרים ומוצרים הדרושים לבניה בעץ.

כדאי לבחור מחסן עצים על פי המלצות  מלקוחות מרוצים אחרים. כאשר לא מכירים כאלו, ניתן לבקש גלריית תמונות, כדי לבחון את טיב העבודה ואת סגנונה. כמו כן, עדיף מחסן עצים המספק שירותים נוספים, כגון, מנסרה, שירותי הזמנה טלפונית ללקוחות הזקוקים לאספקה שוטפת, שירותי הובלת הסחורה ללקוח, ועוד.

עלויות – מחסן עצים מחירים

אצל מחסן עצים מחירים לרוב קבועים במחירון הנמצא במקום. עם זאת, לא תמיד ניתן לברר מראש מהם המחירים, כגון, בחיפוש באינטרנט באתרי המחסנים, כיוון שמדובר במוצר משתנה: הוא קיים בשכיחות שונה בתקופות שונות, מגיע מכמה מקומות שונים, ושניתן למוצאו באיכויות שונות. בכל אופן, כדאי להשוות בין מחסני עצים מחירים, כדי לקבל תמונת מצב כללית של העלויות.

כאשר ברור ללקוח שהוא יזמין איש מקצוע להתקין עבורו את מבנה העץ, מומלץ לו, שלא לקנות בעצמו את חומרי הגלם, כיוון שהקבלנים ובעלי המקצוע לרוב מקבלים מחיר טוב יותר. מנגד, כאשר הלקוח מתכנן לבצע את כל העבודה בעצמו, ודאי שמשתלם לו לרכוש בעצמו את הנדרש. כמו כן, שקניה מיבואן ישיר תהיה לרוב זולה יותר לעומת ספק המשנה, כיוון שפערי התיווך נחסכים.

בחנויות רבות, המחירים של מחסני העצים, אינם כוללים הובלה והרכבה. דעו לכם, כי בתוספת תשלום, תוכלו להבטיח לעצמכם את שירותים אלו. בדרך כלל מדובר בסכומים סמליים, שנעים בין חמישים ועד מאות שקלים. וודאו כי גם בתחום זה הנכם עושים השוואות. חשוב כי תיצאו מרוצים כאשר אתם בודקים מחירים למחסני עץ לא רק מהסחורה ומהתמחור, אלא גם מהשירות. לכן, חפשו גם ביקורות של גולשים באשר למקומות בהם אתם רוצים ללכת לבדוק את מחסן העצים.