דלתות פנים

דלתות פנים מחירים

דלתות פנים 

בניגוד לעבר הרחוק, בו היו הדלתות אחידות ופשוטות למראה, היום מקבלות דלתות פנים מחירים גבוהים יחסית ומקום של כבוד כחלק מהאביזרים המשפיעים ביותר על האווירה בבית.

אל הדלתות מתייחסים כאל רהיט וכל היבט עיצובי שלהן נבחן בקפידה. בשוק קיימות אופציות רבות של עיצובים, כאשר נעשית הפרדה ברורה בין עיצובן של דלתות פנים של חדרי שינה לבין דלתות המיועדות לחדרי השירות השונים כמו מטבח, שירותים, אמבטיה וכיו"ב.

דלתות פנים – מה מיוחד בהן ?

מצד אחד נועדו דלתות אלו כמו בחדרי השינה לתת פרטיות לאדם העושה שימוש בחדר השירותים. אולם מצד שני יש לדלתות אלו תפקיד נוסף והוא לאפשר לאדם העומד מחוץ לחדר השירותים לדעת בוודאות האם הוא יכול להיכנס לחדר השירותים או שיש כבר מישהו בפנים.

בדרך כלל בוחרים בפתרון של חלונית מזכוכית חלבית.  חלונית זו מאפשר לראות אם חדר השירותים מואר (כלומר תפוס) אך אינה מאפשרת לצפות בפרטי הפרטים בתוך השירותים. בדרך כלל מתומחר עבור דלתות פנים מחירים הכוללים  אביזרי זכוכית הנלווים לדלת העץ עצמה.

איך ניתן לקבוע עבור דלתות פנים מחירים ?

תעשיית דלתות פנים אינה נופלת ברמתה מזו של תעשיית דלתות החוץ. חברות רבות משלבות בין שני התחומים הללו ומתמחות בשניהם. עבודה מול חברה כזו יכולה לתת חבילה מקפת לבית ההולך ונבנה או משופץ.

יחד עם זאת יש לשים לב כי יחד עם העלייה באיכות הדלתות באה גם עלייה במחיריהן ולסעיף הדלתות בתכנון הבניה יש פתאום עלות כלכלית לא מבוטלת. עבור דלתות פנים מחירים יכולים לנוע מנמוך לגבוה לפי החומר ממנו עשויה הדלת ואפילו לפי זהות היצרן והמתקין.